Software voor deurwaarders-
en incassokantoren

Kostenstructuur

Voor een gedetailleerde offerte verzoeken we u contact met ons op te nemen. 

Bij het starten met OthoMatic betaalt u een eenmalig bedrag. Een ruime hoeveelheid uren voor installatie en instructie zijn inbegrepen in dit bedrag. De modules voor specifieke opdrachtgevers of online inzage kennen daarnaast een meerprijs. 

Praclox levert geen apparatuur of systeemsoftware, uw huidige werkstations, server(s), printers en scanners zijn mogelijkerwijs al voldoende om met OthoMatic te werken. De minimale systeemeisen kunnen we u op verzoek toesturen. Mocht uw systeem niet toereikend zijn, of wenst u een uitbreiding op uw systeem, dan brengen we u graag in contact met een partner die deze zaken levert. Maar u kunt ook uw vaste leverancier blijven gebruiken. Dit biedt u veel vrijheid op het gebied van inrichting en kostenbeheersing. 

Het jaarlijkse onderhoud bestaat uit een vast bedrag per kantoor plus een bedrag per gebruiker. Ontwikkelingen die via de halfjaarlijkse releases ingevoerd worden zijn inbegrepen in dit onderhoudsbedrag, evenals de licenties van de onderliggende databaseomgeving. 

Daarnaast worden jaarlijks 10 uren op uw strippenkaart bijgeschreven om ondersteuning te kunnen geven bij eenvoudige problemen en instructies. Indien u verder geen maatwerk wenst zijn uw kosten met deze aanpak dus van te voren bekend. 

Wijzigingen aan de modules voor speciale opdrachtgevers (DUO, CJIB etc.) worden veelal door deze opdrachtgevers bepaald. Noch u, noch Praclox heeft daardoor veel invloed op de hoeveelheid aanpassingen. Als gevolg hiervan zullen de kosten voor aanpassingen op deze modules worden gedeeld over de kantoren die van deze modules gebruik maken.

kosten